L’artista és la representació activa de la vida. Cada personatge és una part del coneixement del món, una possibilitat més de ser i estar. Crear i recrear les múltiples realitats en les que ens moven demanen un aprenentatge eclèctic.
Biodansa facilita l’expressió dels potencials creatius de cada ésser humà impulsant la seva expressió autèntica que esdevé quan vivenciem. L’art de vivenciar és com la vida, sempre en moviment, en constant transformació, com l’artista.
Les classes es desenvolupen en dues parts diferenciades: primer explorem el llenguatge oral, la paraula, els fonemes, significats, conceptes i la seva utilització. A la segona part treballem el llenguatge corporal: el moviment, la dansa, la mirada, el caminar, la sicronització i coordinació, la fluidesa, el ritme, la respiració, el contacte, l’expressio afectiva i motora… des de l’instint i la vivència.
Per tal d’afavorir l’expressió dels potencials genètics, treballen les cinc línees de vivència o expressions de vida: vitalitat, sexualitat, creativitat, afectivitat i transcendència. L’abordatge és cosmogònic i sistèmic.
Dirigit a artistes en actiu, estudiants, professors i educadors del món de l’espectacle i les arts i a persones amb el propòsit de descobrir noves maneres de relacionar-se. Cultura i art per la vida.
Facilita
Teresa Vázquez, professora diplomada del Sistema Biodansa Rolando Toro, per la International Biocnetric Foundation (IBF). Terapeuta Transpersonal especialitat en acompanyament al dól i violència de gènere. Màster en Neurociència aplicada. Post-grau Biodansa Aquàtica. Coordinadora escènica de la Cia Transform’art.
Dimecres de 10 a 12h
La Jaima Art Comuna – carrer Jaquard, 46 – Sabadell www.lajaimaartcomuna.blogspot.com